Paini

Meillä on mahdollista harrastaa aina vaippaikäisestä taaperosta aikuisikään saakka. Painiryhmiä on viisi, ikäluokkien ja taitotason mukaisesti.
Haluamme myös antaa mahdollisuuden nuorille urheilijoille menestyä, seurastamme löytyykin jo olympiavoittaja sekä MM - ja SM tasolla menestyneitä painijoita.

Puheenjohtaja Helena ja Akseli Schmitt.

Meidät löydät myös Facebookista & Instagramista!
@muhoksenvoitto

Tapsan painit 10.9.2022.

Vilho Schmitt palkittiin seuran kiertopalkinnolla kisojen parhaana poikapainijana.
Kisojen paras oli Haaparannasta Noel Huhta. Parhaana tyttöpainijana palkittiin Milja Tihinen.

Valmennusryhmät 2024

Nallepaini: treenipäivä on keskiviikkoisin klo 17
Valmentaja: Anu Huusko ja  Silja Hanhisuanto, puh. 044 980 5846, silja.hanhisuanto@icloud.com.

Nallepaini on nimensä mukaisesti suunnattu perheen pienimmille. Tämä ryhmä liikuttaa taaperoita yhdessä vanhempien kanssa.

Nassikat: treenipäivä on sunnuntaisin

Nassikkapaini sopii hienosti tytöille ja pojille; siellä harjoitellaan monipuolisesti kehonhallintaa, ketteryyttä, liikkuvuutta, keskittymistä ja sosiaalisia taitoja ryhmässä leikin ja pelien avulla. Painimiseen ja kontaktiin lajissa tutustutaan lasten tahtiin.

Varusteiksi riittää verkkarit ja t-paita, sukat. Janojuomaksi vesipullo.

Valmentajana toimivat vuoroviikoin koulutetut valmentajamme.

Tyttöpaini treenipäivä tiistaisin klo 17-18

Valmennus:  Mia Rasinkangas / Silja Hanhisuanto

Väliryhmä:

Valmentajat: Veikko Seppänen, Silja Hanhisuanto ja Mia Rasinkangas, lisäksi avustavat Vesa Keränen, Aleksis Schmitt ja Atte Tihinen

Väliryhmässä on 7-11 vuotiaita painijoita. Harjoitukset monipuolistuvat ja mukaan tulevat lihasvoimaharjoitteita. Väliryhmäläiset voivat osallistua kilpailuihin (lisenssipainijat). Tässä ryhmässä kilpaillaan mahdollisesti useampi vuosi ja noustaan tason mukaan kilparyhmään.

Kilparyhmä:

Valmentajat: Mikael Lindgren ja Veikko Seppänen (maanantaisin) ja Atte Tihinen

Kilparyhmässä on noin 12-18 vuotiaita sekä aikuisia painijoita. Ryhmässä ovat ne painijat, jotka ovat tietojen ja taitojensa puolesta valmiita kovempiin harjoituksiin ja suunnitelmalliseen kilpailemiseen. Ryhmän oleelliseen toimintaan kuuluu myös kotona tehtävät omatoimiset treenit. Harjoitukset ja kilpaileminen ovat tavoitteellista.